Software voor tijdregistratie

TRITON is een innovatief web-based systeem en maakt het beheer van tijd-en aanwezigheidsregistratie efficiënt en betaalbaar. Bespaar tijd en middelen bij het voorbereiden van de tijdregistratieboekingen ten behoeve van uw loonadministratie. Managers en  personeelsverantwoordelijken hebben real-time toegang tot de informatie m.b.t. de tijdregistratie, aan– en afwezigheden en anomaliën van de werknemers.De nadruk ligt vooral op gebruiksvriendelijkheid, waardoor u snel aan de slag kan met dit programma.Sterke punten :

  • In- en uit registreren via een tijdregistratieterminal, of de virtuele prikklok of via mobiele toestellen
  • Eenvoudig en gebruiksvriendelijk : het merendeel van het beheer gebeurt vanuit twee schermen, namelijk “overzicht” en “planning”.
  • De boekingen worden onmiddellijk naar TRITON doorgestuurd hierdoor beschikt u steeds over de juiste informatie
  • Realtime info over wie aan het werk is en wie niet, wie te laat begint of te vroeg stopt is en wie overuren presteert, verlof, ziekte of andere afwezigheden.
  • Cloud based systeem : overal toegankelijk via uw webbrowser, steeds up-to-date en automatische toevoeging van nieuwe functionaliteiten, TRITON draait op onze veilige servers met backup bijgevolg geen locale software en geen kosten voor een locale server.
  • Beschikbaar in Nederlands, Frans en Engels, taalkeuze volgens gebruiker
  • Beheer van meerdere sites, onafhankelijk van de geografische ligging
  • Selfservice functie : raadplegen van gewerkte uren, raadplegen van uurrooster, aanvraag vakantie of afwezigheid indienen.
  • Geschikt voor diverse uurrooster types : vaste, variabele uurroosters, shiften, nachtroosters,…
  • Personeelsplanning :
    • planning van uurroosters
    • planning van afwezigheden en beheer van ziekte
    • personeel indelen in teams of werkplaatsen
    • weergave per persoon, per groep of selectie
    • per dag, per week, per maand of per selectie
  • Gepersonaliseerde overzichten kunnen als template bewaard worden en zeer eenvoudige en flexibele wijze om overzichten te creëeren aangepast aan uw behoeften.
  • Data is selecteerbaar per persoon, per groep of per zelf gekozen selectie
  • Standaard rapporten en rapporten op maat vanuit de eigen gecreëerde templates
  • Export naar uw loonsecretariaat maar ook op maat geprogrammeerd
  • Gedaan met manueel uitrekenen van stempelkaarten, geen risico op fouten.

Contacteer ons voor meer informatie.


Terminals voor tijdregistratie
Lucy terminal
Lucy terminal

Lucy tijdregistratieterminal

LUCY is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke netwerkterminal voor tijdregistratie uitgerust met een contactloze RFID proximity lezer. Door uw badge of keytag voor de lezer te houden, wordt deze ingelezen en naar de TRITON server verstuurd via internet. Bij internet-uitval worden de boekingen in het geheugen van de terminal bewaard om later door te sturen.

  • Helder en duidelijk LCD display
  • Terugmelding van saldo of aantal gewerkte daguren of IN/UIT bericht
  • Contactloze proximity lezer 125KHz, Mifare 13,56MHz in optie
  • 10/100 Base-T Ethernet connector
  • Relais om bijvoorbeeld een deur te openen bij het boeken of een bel voor pauzemelding aan te sturen
  • Het interne flash geheugen kan ongeveer 10000 boekingen bewaren
  • Muur of tafel modus: oriëntatie van display en toetsen kan gewijzigd worden
  • Interne batterij backup voor de real-time klok
  • IP adres: vast of toegewezen via DHCP
  • Automatische datum en tijd synchronisatie
  • Eenvoudige installatie
  • Configuratie op afstand
  • Ideaal in combinatie met TRITON Time

Contacteer ons voor meer informatie.